Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cykada







jeśli chodzi o czerwono białe proporce to chyba jest ok


pełen odlot


nie lepiej by to wyglądało w węższym kadrze? bo cos pustawo po lewej. Do tego jak na moj gust ta kora na gałęziach zbyt regularna.. jak jakies robale wygladaja. I fioletu bym dal wiecej po prawej na drzewie bo taką plamą wrzucone w jednym miejscu.. I to na tyle mego czepiania. Poza tym konkret pracka


kolorki, laseczka baardzo w porządku.. ale dziobak jak dla mnie do poprawki


pięknie pędzelkami operujesz. Powinszować


Konkret praca. Nastrój uchwycony bezbłędnie.


cycek pierwsza klasa widac ze sie zamyślił troche chlopak. Ogolnie fajne.. ten hełm mógłby troche grubszy być bo cienkie toto i przylgło do głowy jak czapka.


mmm konkret


fajny art.. troche taki burtonowski klimacik


fajne kolorki, motyw, tylko to znaczydło niepotrzebne


Fajna pracka. A panienka taka troche w Royoskim stylu bym powiedzial


noo Panie Grzes, mocny obrazek wyszedl. Ładny kontraścik miedzy pierwszym planem a tłem. Podoba sie


fajne noo co tu dużo gadać. Ostre jak brzytwa pedzelki, paleta mocno ograniczona no i ta pupcia taka konkretnie wypieta powiem szczerze Nasłuchales sie już komplimentów ale dołoże od siebie. Mocny styl masz, Twoją prace poznam wszędzie pozdrowka


Naprawdę fajna pracka. Zasadniczo cala galerie masz świetna, ale tutaj klimacik, kreseczka, teksturka.. no mucha nie siada. pozdrawiam


Jak na mistrza nie za ciekawie to wygląda niestety. Te ślady po traktorze w ogóle nie pasują.. kompozycja jakaś taka siermiężna, błyskawiczka niewydarzona przy czym refleks dała taki że prawie stopiła pierwszy plan. Acz tonacja mila dla oka...


tak sobie zanalizowałem Twoja galerię i powiem szczerze ta praca najbardziej mi sie podoba. Fenomenalna fakturka w tle, kolorki i to coś co przypomina skrzydła. Miodny klimacik.


Eeee no pięknie. Cholerka jak Ci się udaje uzyskać taka ostrość? Ostatnio używam już samych 100% hard braszy a i tak nie mógłbym sie zbliżyć do takiej ostrości. Odpicowane, że mucha nie siada. BTW ile sie tworzy takie cudo? Na moje marne doświadczenie i wyczucie jakieś 2 tygodnie po 8h dziennie.. Byłem blisko ?

pozdrawiam


no niezgorsza eksperymenty


fajna tonacja i fakturka


Twarz fachowa.. reszta troszkę kuleje. Za dużo rozmazywania za mało pędzla widać. poza tym wycięta różdżką pewnie była i przez te białe fragmenty z boku wygląda jak tektura.. poza tym widać wprawę.


bez dwóch zdań, jedna z najlepszych prac jakie widziałem do tej pory na digarcie. Mistrzostwo. Pozdrawiam.


mocne



1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt